1. Ogólne warunki zamówienia

1.1. Regulamin dotyczący składania oraz realizowania zamówień w sklepie internetowym KurierNiespodzianka.pl

1.2 KurierNiespodzianka.pl realizuje wysyłki prezentów na całą Polskę.

1.3. KurierNiespodzianka.pl realizuje dostawę koszy prezentowych. Dostawa realizowana jest przez firmy kurierskie.

1.4. Wszystkie produkty oferowane w sklepie KurierNiespodzianka.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.

1.5. Ceny prezentowane na stronie KurierNiespodianka.pl są cenami brutto, wyrażonymi w złotych polskich i zawierają podatek VAT.

1.6. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie składania przez Klienta zamówienia poprzez stronę KurierNiespodzianka.pl

1.7. Płatność odbywa się przez internet lub przy odbiorze.

1.8. Zmiany zamówienia mogą być dokonywane telefonicznie, nie później niż na 24h przed początkiem terminu doręczenia przesyłki do Odbiorcy. KurierNiespodzianka.pl zastrzega sobie prawo do odmowy zmiany zamówienia jeżeli czas zmiany zamówienia jest krótszy niż podany wyżej.

1.9. KurierNiespodzianka.pl nie ponosi odpowiedzialności za przesyłki, które zostały opóźnione lub niedostarczone z powodu podania przez Nadawcę błędnych danych lub braku płatności za złożone zamówienie.

1.10. KurierNiespodzianka.pl realizuje wyłącznie zamówienia prawidłowo opłacone.

1.11. Zamówienia będą realizowane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym KurierNiespodzianka.pl

1.12. Walutą zamówienia są złote polskie (zł). W tej walucie dokonywane będą ewentualne zwroty.

1.13. Potwierdzenie zamówienia przesyłane jest na podany przez Nadawcę adres e-mail oraz w zakładce MOJE KONTO.

1.14. Jeżeli w wyznaczonym przez Nadawcę czasie doręczenia przesyłki Odbiorcy nie będzie pod wskazanym w zamówieniu adresem, kurier pozostawi wiadomość z numerem telefonu firmy. W przypadku podania przez Nadawcę numeru kontaktowego do Odbiorcy prezentu kurier będzie kontaktował się z Odbiorcą przesyłki telefonicznie. (Nie ujawniamy z jakiej firmy dzwonimy i co mamy przekazane do doręczenia) – Prezent jest niespodzianką do czasu doręczenia do rąk własnych Odbiorcy.

1.15. W przypadku zamówień z alkoholem Kurier wręczający przesyłkę ma prawo wylegitymować osobę obierającą przesyłkę w celu sprawdzenia czy jest to osoba pełnoletnia. Ponadto kurier nie wyda odbiorcy przesyłki, w przypadku, gdy odbiorca nie zgodzi się na wylegitymowanie lub gdy stwierdzi, że odbiorca jest osobą niepełnoletnią lub/i w stanie nietrzeźwym.

1.16. Akceptacja Regulaminu przez Klienta jest równoznaczna ze złożeniem oświadczenia, że bierze na siebie odpowiedzialność za odbiór przesyłki zawierającej alkohol przez osobę pełnoletnią. Złożenie Zamówienia na alkohol jest tożsame z oświadczeniem Klienta, iż nie jest osobą, której zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 28.10.1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, zabrania się sprzedaży napojów alkoholowych, nie jest też nietrzeźwa w chwili składania Zamówienia i w chwili jego odbioru oraz nie dokonuje zakupu alkoholu celem dalszej odsprzedaży.

1.17. Klienci naszego sklepu, poprzez złożenie zamówienia, świadomie wyrażają zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie ich danych osobowych, potrzebnych do realizacji składanego zamówienia.

1.18. Sklep internetowy KurierNiespodzianka.pl zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” (Dz.U. Nr 133, poz.833). Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Sklep zobowiązuje się do nieudostępniania w/w danych osobom trzecim na inne cele niż te związane z realizacją zamówienia.

2. Składanie zamówień

2.1 Zamówienia składane są poprzez stronę internetową.

2.2 W celu złożenia zamówienia Klient powinien wybrać produkty, które chce nabyć oraz określić ich ilość poprzez dodanie do „Koszyka”. W dalszym kroku Klient określa adres dostawy. Na koniec Klient dokonuje wyboru metody płatności.

2.3 Warunkiem skutecznego złożenia zamówienia jest poprawne wypełnienie formularza zamówienia, zwłaszcza pól oznaczonych *. W przypadku, gdy podane dane są niedokładne, w szczególności jeśli dane adresowe uniemożliwiają prawidłowe doręczenie zamówionego towaru Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia po uprzedniej próbie kontaktu z Klientem i ustalenia poprawnych danych.

2.5 Do momentu zatwierdzenia zamówienia Klient może dokonać modyfikacji zamówienia lub wybranych metod płatności za pośrednictwem sieci internet. Po złożeniu zamówienia możliwość taka istnieje za pośrednictwem połączenia telefonicznego.

2.6 Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma drogą e-mail wygenerowane automatycznie potwierdzenie dokonanego zamówienia.

2.7 Umowa zawarta pomiędzy Klientem, a firmą odpowiadającą za sklep KurierNiespodzianka.pl dotycząca zakupu danego produktu na stronie www.kurierniespodzianka.pl ma charakter terminowy i trwa przez okres realizacji zamówienia. Miejscem spełnienia świadczenia związanego z zakupem produktów na www.kurierniespodzianka.pl jest adres dostawy wskazany przez Klienta.

2.8 W przypadku braku zamawianego towaru/produktu sklep będzie kontaktował się z klientem telefonicznie w celu wyboru innego towaru lub przedłużenie czasu dostarczenia towaru/produktu.

3. Czas realizacji zamówień

3.1 Realizacja zamówień

  • Kurier DHL/FEDEX/DPD

3.2. Realizacja dostawy odbywa się przez cały dzień o godzinie wskazanej przez klienta podczas składania zamówienia.

3.3. Kurier który dostarcza przesyłkę jest zobowiązany do wzięcia podpisu osoby odbierającej w celu potwierdzenia zrealizowania zamówienia.

4. Polityka zamieszczania treści przez Nadawcę w polu UWAGI DO ZAMÓWIENIA.

4.1. Nadawca przesyłki ma możliwość komunikacji z Odbiorcą poprzez umieszczenie w trakcie składania zamówienia informacji tekstowej, która zostanie wydrukowana lub napisana odręcznie oraz doręczona Odbiorcy wraz z przesyłką.

4.3. Informacje tekstowe oraz zdjęcia nie mogą zawierać treści o charakterze obraźliwym, pornograficznym, przedstawiać przemocy w jakiejkolwiek postaci, uprzedzeń rasowych czy narodowościowych, konfliktów zbrojnych lub treści mogących wywołać uczucie zgorszenia u Odbiorcy.

4.4. W przypadku stwierdzenia przez Operatora treści o których mowa w pkt. 4.2. i 4.3. niniejszego Regulaminu Operator odmawia doręczenia informacji tekstowej i/lub wydruku, oprawy oraz powiadamia o tym Nadawcę przesyłki.

5. Formy płatności

5.1. Przy dokonywaniu płatności przez Nadawcę przesyłki udostępniamy następujące formy płatności:

  • Płatność kartą kredytową on-line;
  • Płatność w systemie dotpay
  • Płatność za pobraniem przy odbiorze

Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl

6. Wymiana towaru

6.1. W przypadku nietrafionego prezentu, oferujemy możliwość wymiany prezentu przez okres 14 dni od dnia dostarczenia.

6.2. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu (np. sprawdzenie co znajduje się w opakowaniu). Sklep ma prawo odmówić wymiany towaru.

6.3. Wszystkie produkty oferowane przez Sklep objęte są gwarancją producenta.

6.4. Klient jest zobowiązany zgłosić sprzedającemu wykryte wady produktu niezwłocznie po ich wykryciu. Zgłoszone wady produktu lub jego uszkodzenia przyjmowane są w postaci pisemnej, telefonicznej lub za pośrednictwem wiadomości e-mail. W celu rozpatrzenia reklamacji Sklep może poprosić Klienta o przesłanie dokumentacji fotograficznej, bądź poprosić o przesłanie na ustalony adres – na koszt Sklepu – reklamowanego produktu. KurierNiespodzianka.pl ma 14 dni roboczych na odpowiedź na pisemną reklamację. Sprzedający odpowiada kupującemu na zgłoszoną reklamację na adres e-mail, spod którego otrzymał reklamację lub/i na adres wysyłki towaru i/lub telefonicznie. W przypadku uznania reklamacji Sklep skontaktuje się z Klientem, żeby ustalić sposób odbioru reklamowanego produktu.

6.5. Sklep KurierNiespodzianka.pl odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.

6.6. Według ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (art.38) odstąpienie od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku umowy:

  • o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;

7. Reklamacje

7.1. Reklamacje należy składać w Biurze Obsługi Klienta serwisu KurierNiespodzianka.pl:

7.1. Telefonicznie pod numerem:791 744 862.

7.2. E-mailem na adres: biuro@kurierniespodzianka.pl

8. Zwroty

8.1. KurierNiespodzianka.pl odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową sprzedaży zakupionego przez konsumenta towaru, w zakresie określonym Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 (Dz.U. 2014, poz 827).

8.2. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Termin czternastodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania lub dostarczenia rzeczy. W takim przypadku należy wypełnić formularz zwrotu produktu, który jest jednocześnie oświadczeniem o odstąpieniu od umowy.

8.3. W powyższym przypadku zakupiony towar należy przesłać na adres: KurierNiespodzianka.pl Chopina 2/3 00-102 Warszawa, z dopiskiem „KurierNiespodzianka.pl – ZWROT”. Stan zwracanego towaru powinien pozwalać na jego dalszą odsprzedaż. Klient ponosi koszt odesłania towaru.

8.4. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu (np. sprawdzenie co znajduje się w opakowaniu). Sklep ma prawo do potrącenia ze zwracanej kwoty uszczuploną wartość odesłanego towaru.

8.5. Po otrzymaniu towaru i spełnieniu warunków do prawidłowego zwrotu, KurierNiespodzianka.pl zwróci Klientowi kwotę zakupu za pośrednictwem kanału płatności jaki był wykorzystany przez Klienta.

8.6. Wszystkie produkty oferowane przez Sklep objęte są gwarancją producenta.

8.7. Klient jest zobowiązany zgłosić sprzedającemu wykryte wady produktu niezwłocznie po ich wykryciu. Zgłoszone wady produktu lub jego uszkodzenia przyjmowane są w postaci pisemnej, telefonicznej lub za pośrednictwem wiadomości e-mail. W celu rozpatrzenia reklamacji Sklep może poprosić Klienta o przesłanie dokumentacji fotograficznej, bądź poprosić o przesłanie na ustalony adres – na koszt Sklepu – reklamowanego produktu. KurierNiespodzianka.pl ma 14 dni roboczych na odpowiedź na pisemną reklamację. Sprzedający odpowiada kupującemu na zgłoszoną reklamację na adres e-mail spod którego otrzymał reklamację lub/i na adres wysyłki towaru i/lub telefonicznie. W przypadku uznania reklamacji Sklep skontaktuje się z Klientem, żeby ustalić sposób odbioru reklamowanego produktu.

8.8. KurierNiespodzianka.pl odpowiada za wady produktu na podstawie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.

8.9. Według ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (art.38) odstąpienie od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku umowy:

– o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb

– w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu

– w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli.

8.10. W celu identyfikacji zwracanego towaru wskazane jest podanie numeru zamówienia. Numer ten można uzyskać za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pracownika sklepu internetowego.

8.11. Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszystko co otrzymał.

8.12. W sytuacji, gdy konsument zdecyduje się na zwrot towaru a decyzję poprze pisemną deklaracją, oraz gdy zostaną w całości spełnione postanowienia ust. 4, umowę kupna/ sprzedaży uważa się za nie zawartą. Konsumentowi zostanie wystawiona korekta do dokumentu zakupu.

9. Postanowienia końcowe

9.1 W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz. 827) oraz odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego;

9.2 Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 września 2019 roku do zmiany lub odwołania w całości lub w części.

9.3 Niniejszy regulamin uwidoczniony jest w całości na stronie www.kurierniespodzianka.pl